Kaymakçı Hidayet - Afyon

Öncelikle şunu söylemeliyim ben gittiğim bölgenin meşhur yerlerini gezip tadıp arasından en iyilerini yayınlıyorum. Afyon deyince akla gelen kaymak, kaymak için benim tercihim Kaymakçı Hidayet (Hidayet abinin yeri)


Şehir merkezinde rahatlıkla bulabileceğiniz bir konumda Kaymakçı Hidayet, kaymaklı ekmek kadayıfı ve kabak tatlısının dışında birşeyini denemedim. İkiside dillere destan bir lezzet. Tatlıdan sonra su istediğimde tatlının üstüne su satmıyoruz diyorlar. Fiyat olarak komik gelecek kadar ucuzlar. 


Kaymak için özel bir kapları var, sunum gözünüzü fazlasıyla dolduruyor. 


Çok tok bir satıcı Hidayet amca, biraz huyuna gitmelisiniz. Yoksa satmıyorum diyebilir. 


Hem tatlıları hem kaymağı paket yaptırabiliyorsunuz. Bolca alabilirsiniz, şimdiden afiyet olsun. 

Adres: Milli Birlik Cad. No:2 Afyonkarahisar Merkez, Afyon Türkiye

1 yorum: